tisdag 14 oktober 2014

2015 börjar nu!

Nu har V-Rod:en återlämnats till Northbike, efter en riktigt rolig sommar som inte riktigt gick som planerat.
Northbike hämtar V-Rod:en

Tanken var att vi skulle ha filmat mer och fått ut mer klipp under körning. Men tyvärr så låter den alldeles för mycket för att köra på bana som är det enda alternativet för oss då vi inte vill göra något illegalt på gatorna.
Men det har vi tagit lärdom från och försöker därför redan nu hitta en ny motorcykel för att utföra liknande projekt under 2015.
Då ska vi ha mer kontroll och mer tid för uppbyggnad så att det skall kunna utföras på en ett bättre sätt.



Vi siktar in oss på en BMW S1000RR, men det är inget klart ännu. Jag kommer självklart att skriva mer om vad som kommer ske så fort vi har en motorcykel som är redo.

Även planerna att köra en full säsong i Tyska IDM med "Yamaha R6 Cup" fortskrider. Vi hoppas lyckas få det stöd som vi behöver för att ta oss dit. Vi hoppas kunna ge besked om detta i December.

Skicka gärna ett mail på förslag vad man skulle kunna göra med en motorcykel, men som ingen har gjort, så ska jag se om vi kan lyckas få till det. Ditt förslag skickas till: robban.gull@gmail.com

Jag har börjat tycka projekten är riktigt roliga, det är en utmaning i sig att få alla bitar på plats.

Allt som har genoförts i år har varit riktigt roligt och jag har märkt att flera har börjat följa min framfart på motocyklar.

//Robert Gull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar