torsdag 16 oktober 2014

Youtube

Jag har nu bestämt mig för att satsa hårdare på Youtube än vad jag har gjort tidigare.
Jag har börjat använda ett nytt redigeringsprogram, förhoppningsvis kommer det komma ut nya klipp lite oftare samt att det blir så som jag själv vill.
Just nu finns det inte mycket att filma, men så fort uppbyggnad av ny motorcykel påbörjas så kommer även redigering av filmer påbörjas. Det är för att visa er hur uppbyggnaden av projekten ser ut, samt lite tips och tricks :)

För att jag ska lyckas med detta så är jag tvungen att tävla mot mig själv. Nu så har jag tagit fram statistik för mitt konto på Youtube och sätter upp olika delmål som jag vill nå.


 Mitt första mål är 500 prenumeranter (följare) och 50.000 visningar totalt. Just nu så har jag 45 prenumeranter och 13.365 visningar totalt.

Sålänge får ni nöja er med ett videoklipp som jag redigerade tidigare i år.


                                      


Gå gärna in och följ mig där =) Klicka här för att komma till min kanal: Robban Gull Youtube

//Robert Gull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar