onsdag 12 november 2014

Speed Weekend 2015 - Anmälan är öppen!

Nu är det klart!

Jag kommer att delta i LANDRACING´s event Speed Weekend 2015 på Årsunda i Sandviken.
Anmälde mig idag och det tycker jag att ni också ska göra.



Förra gången jag körde på isen med Landracing så fick jag mig en upplevelse för livet. Känslan av att köra på is,
alla trevliga människor som hjälps åt för att utveckla iskörningen, alla tuffa fordon och sen självklart festen på kvällen!

Det här är något ni inte får missa, så klicka HÄR för att anmäla dig! Du måste såklart inte köra motorcykel.

Det finns många hemmabyggen som flyger fram på isen under Speed Weekend, så har du ett fordon du ville testa så är det i Sandviken du ska vara den 27/28/2-2015!

Vad jag kommer köra på för hojj och hur den kommer vara utrustad kommer jag förhoppningsvis presentera inom en snar framtid, det är nära nu!

Jag kan avslöja att  NORTHBIKE fortsätter ge oss stöd, och vill lyckas tillsammans med oss!







Nu ser vi till att förbereda oss på bästa möjliga sätt, med över 106 dagar kvar innan start.

Är det någon som vill ha tag på däck, dubb eller bara tips så går det bra att maila mig på:
robban.gull@gmail.com så ska jag svara efter bästa förmåga.

//Robert Gull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar