onsdag 14 januari 2015

Vinn fribiljetter till STHLM Motor WKND

För er som älskar motorcyklar så kan jag nu med glädje meddela att jag har 6 biljetter med ett totalt värde på 960:- (160:-/st) till STHLM Motor WKND som pågår från den 22-25/1.
Jag har fått äran av BIKE att lotta ut dessa och tänkte därför... att vi gör det här.
För att inte krångla till det så behöver enbart gilla bilden på min facebook-sida som ni hittar HÄR och självklart så måste ni som vinner komma och hälsa på mig i Bikes monter A28:40 och kolla in motorcykeln.




 Tävlingen avslutas Måndag den 19/1-2014 14.00
De 6 av er som vinner kommer presenteras på Tisdag den 20/1-2015 i form av ett videoklipp som kommer publiceras både här och på min facebook-sida.

Lycka till! :)

För er som inte vinner någon fribiljett så hoppas jag fortfarande att vi ses på mässan. Ni vet vart ni hittar mig.
 
Vi ses på mässan
 
//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar