torsdag 19 februari 2015

Flera rekordförsök i USA!

Det står klart att ytterligare en amerikanare skall försöka slå rekordet "Fastest motorcycle wheelie on ice".
Det ska ske nu i helgen på Leech Lake i norra Minnesota.
Jag har tyvärr inte så mycket information kring detta förutom att föraren även kör "Fastest 1 mile wheelie" på asfalt.

Det ryktas även om att han ska ha med sig ett filmteam från Hollywood som ska dokumentera allt.
Resultatet ska bli riktigt kul att se och jag kommer göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade.
Om han lyckas slå rekordet så kommer jag behöva köra ännu snabbare än 189.1 km/h som rekordet ligger
på för tillfället.

Mitt rekord försök kommer ske i Årsunda, Sandviken nästa helg! :)
Det positiva nu är att vi förhoppningsvis vet vilken hastighet vi "tävlar" emot.

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar