lördag 25 april 2015

Motor Festivalen i Sundsvall

Nästa helg, den 2-3/5 så kommer Northcar och Northbike arrangera motorfestivalen i Sundsvall. Självklart så kommer jag finnas på plats och berätta för dem som är intresserade om hur det ser ut för mig i dagsläget och varför jag gör dem sakerna som jag gör.


Jag kommer ha med mig både BMW S1000RR med spikdäck, förlängd sving, sand däck och motarden. Sen kommer jag även ha med mig A5 posters att signera för dem som vill ha, dessa beställdes igår så jag hoppas verkligen att dem hinner bli klara. Patrik Berntsson på Subevent har gjort en grym design!

 

Bak i racebussen är tanken att jag ska spela upp lite film från projekten som har varit.

Det här kommer bli en kanonhelg. Under helgens gång kommer det finnas massa med super erbjudanden och grymt låga priser på massa med olika saker som är nödvändiga.

Jag hoppas vi ses där :)!

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar