onsdag 3 juni 2015

Grått istället för blått...

Vad händer med vädret egentligen. De senaste 2 veckorna så har det regnat nästan hela tiden så fort man är fri från jobb och andra åtaganden. Riktigt tråkigt, jag vill ju köra motorcykel, helst hela tiden.
Men att köra gata med vanliga däck känns sådär, även att åka runt med motarden med vanliga gatudäck känns rätt surt. Så jag får hålla mig tills molnen försvinner och solen visar sig.

Med rätt däck på race hojen så var det riktigt kul att köra på regn, så nu saknar jag den IGEN!

Hoppas på att kunna ta mig ut för att köra bana snart igen. Nu har det gått riktigt många månader sen senast. Jag har aldrig varit borta från storbana såhär länge, inte ens under 2011 när jag bröt ryggen på Knutstorp.

Ni har väl inte missat videon från vägen tillbaka?



//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar