torsdag 13 augusti 2015

SM SM!

I helgen är det både SM i RoadRacing i Falkenberg och även SM i Supermotard på Tuvängen. För rätt länge sen planerade jag att hjälpa till Supermotard SM på Tuvängen att vara flaggvakt. Under gårdagen såg jag på facebook att Falkenberg ger rese ersättning till dem som vill hjälpa till som funktionär under RR SM. Hade jag fått veta det tidigare så hade jag troligtvis valt att hjälpa till i Falkenberg. Men det är så det går om man inte är ute i god tid och visar att man söker folk antar jag.

Så min helg kommer spenderas på Tuvängen. Som ni vet så har jag kört en del motard på senaste och det här blir ett perfekt tillfälle att studera det på lite närmre håll :D! Kolla in videon för att se Tuvängens banlayout :)

För er som vill komma och kolla SM i Supermoto så kan jag meddela er om att det är gratis inträde och som det ser ut just nu så ska det vara strålande sol hela helgen :)


//Robert Gull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar