söndag 23 augusti 2015

Vintern är på ingång?

Är vintern här snart?

Under förra året försökte flera amerikaner på sig världsrekordet "Fastest motorcycle wheelie on ice".
Nu i mitten av Augusti så har jag redan sett uppdateringar från en amerikan som har börjat bygga däck. Han försökte sig på rekordet förra året men lyckades inte då. Nu meddelar han att han ska bygga 8 olika däck (set?) och dessa ska även sitta på fälgar. Så det blir många hjul att ha med sig, men det tillför snabba byten på motorcykeln och innebär att han kommer ha större chans att lyckas då han kan testa alla under en och samma dag.

Jag hoppas såklart att mitt rekord står sig, men samtidigt så hoppas jag att det går bra för dem som försöker sig på rekordet så det utvecklas ännu mer.

I nuläget har jag absolut inga tankar på att försöka mig på rekordet igen. Men som ni vet så sa jag det i början på året också ;)

//Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar